اخبار پیشنهادی


دوشنبه 95/06/15 | ساعت: 12:04 | کد خبر: 6236 | بازدید: 451931 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: تعداد آثار تاریخی و فرهنگی اعم از صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری موجود در استان نزدیک به 2 هزار و 500 مورد است.

به گزارش میراث ما به نقل از خبرگزاری فارس،بهمن عسگری‌سوادجانی اظهار کرد: دوره آموزشی آشنایی پرسنل یگان حفاظت میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری با مبانی و قوانین ضابطین قضایی در خصوص تخریب و آسیب رساندن به آثار تاریخی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دوره از اساتید مجرب قوه قضاییه این استان بهره برده شد خاطرنشان کرد: 50 نفر از افراد با توجه به وظیفه و پست خود درزمینهٔ حفاظت از آثار تاریخی در این دوره آموزشی شرکت کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری آثار تاریخی و فرهنگی اعم از صنایع‌دستی، میراث فرهنگی و گردشگری موجود در چهارمحال و بختیاری را نزدیک به 2 هزار و 500 اثر دانست و افزود: از همین روست که این استان یکی از استان‌های غنی کشور در بحث اشیا و ابنیه قدیمی و تاریخی به حساب می‌آید.

عسگری‌سوادجانی بیان داشت: دوره آموزشی آشنایی با مبانی و قوانین ضابطین قضایی به منظور حفظ و حراست از آثار تاریخی و آشنایی با نحوه برخورد با عاملین آسیب‌زننده به این آثار برگزار شده است.


----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1