اخبار پیشنهادی


چهارشنبه 93/09/12 | ساعت: 06:58 | کد خبر: 5600 | بازدید: 452157 | سرویس: استانها | ©
پست الکترونیک
چاپ

رئيس اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان دامغان از افزايش 100 درصدي بازديد گردشگران از اين شهرستان خبر داد.

به گزارش سرویس دریافت اخبار میراث ما، «معصومه داوديان» با ابراز خرسندي از افزايش چشمگير بازديد گردشگران از دامغان اظهار داشت: آمار بازديد گردشگران در دو ماه گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد افزايش يافته است.

وي گفت: به رغم پايان يافتن فصل سفر، يك هزار و 568 نفر گردشگر در دو ماه گذشته از آثار تاريخي دامغان از جمله تاریخانه، پیرعلمدار، موزه و تپه حصار بازدید كرده اند كه يك هزار و 347 نفر از اين تعداد، گردشگر داخلی، دانشجو، دانش آموز و .... بودند.

وي با بيان اينكه 221 نفر از اين گردشگران، توريست‌ خارجي بودند، گفت: اين گردشگران داراي مليت‌هاي آلماني، سوئیسي، فرانسوي، ایتالیايي، هندي، آمریکايي و ایتالیايي بودند.

داوديان افزود: بر اساس بررسي‌هاي انجام شده گردشگران خارجي، شهرستان دامغان را به عنوان یکی ازشهرهای قدیمی و برخوردار از آثار تاريخي برجسته مي‌شناسند.

رئيس اداره ميراث‌فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري شهرستان دامغان گفت: گردشگران در گفت و گوهاي انجام شده، از وجود آثار تاريخي متعدد و مربوط به دوره‌هاي مختلف تاريخي و توجه به مرمت آثار تاريخي در دامغان ابراز رضايت كرده اند.



----------------
تمامی حقوق برای میراث ما محفوظ وانتشار مطالب با ذکر منبع بلامانع است

اعلام دیدگاه در مورد این خبر

تنها نظراتی که با حروف فارسی نوشته می شوند قابلیت انتشار خواهند داشت.


کد امنیتی
تازه سازی

حقوق برای پایگاه خبری میراث ما محفوظ و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.
طراحی و پشتیبانی:  گروه تکاپو  Favicon1